Jako každý rok se začátkem jara přibývá těch, kteří chtějí investovat do nákupu skleníku. Mít vlastní skleník a sklízet z něj jeho plody je přeci jenom uspokojivá a zdravá záležitost. A každý rok přibývá těch, kteří si chtějí vypěstovat ve skleníku kousek té své zeleniny. Pokud i vy se chcete stát nadšencem pěstování ve skleníku, tak byste se nejdříve měli zorientovat v nabídkách skleníků.
Typy skleníků
Na trhu máme jednak skleníky skleněné, ale ty nejsou až tak prodávané jako polykarbonátové skleníky. Mezi nejprodávanější polykarbonátové skleníky patří určitě klasické „áčkové“ s polykarbonátem o tloušťce 4 mm. Můžete se setkat i s jinými tloušťkami polykarbonátu, ale tenčí než 4 mm určitě nebrat. Vedle „áčkového“ typu skleníků můžete nalézt i půlkulaté polykarbonátové skleníky Kyklop.
Skleník jedině s certifikovaným polykarbonátem
U skleníku je nejdůležitější stabilní konstrukce a kvalita polykarbonátu. Doporučujeme vsadit na kvalitní polykarbonátové desky s UV stabilizací a odolné vůči povětrnostním vlivům. Polykarbonátové desky mohou být i zdravotně závadné, takže opravdu vybírejte i s certifikací polykarbonátu. U konstrukce by vás mělo zajímat, jak je odolná a jestli se dobře sestavuje. V posledních letech se roztrhl pytel s dovozci skleníků z Číny. Dnes můžete koupit skleník i v supermarketu s potravinami, když na to přijde. Ale za ty problémy a útrapy to asi nestojí.
Abyste předešli problémům a zbytečně ztracenému času, zkuste spíše specializované prodejce polykarbonátových skleníků, kteří nabízí polykarbonátové skleníky od světových výrobců s prověřenou kvalitou. Můžete vybírat z různých velikostí, tvarů, tlouštěk polykarbonátu a doplňků. Polykarbonátový skleník můžete zakoupit například v e-shopu Penzo.cz, který je posílá zdarma až k vám domů. Jestli neradi nakupujete v e-shopu, můžete si skleník objednat i po telefonu. A k polykarbonátovému skleníku obdrží každý zákazník vždy něco navíc.
Nezávazná poptávka
- Zadání poptávky je ZDARMA.
- Poptávka NENÍ závazná, nemusíte si tedy žádnou z nabídek vybrat.
- Porovnáním nabídek ušetříte až 30 % nákladů.